Salgschef på Sjælland hos Nordic Systems
Nordic Systems er et landsdækkende portfirma med 20 års erfaring, der henvender sig både til industri og private i hele Danmark. Vi har specialiseret os i portløsninger og stål/branddør løsninger.
Jobbeskrivelse:
Som Salgchef hos Nordic Systems vil dine ansvarsområder omfatte:
- Overordnet ansvar for salgsaktiviteter i dit område
- Vedligeholdelse af eksisterende kunderelationer og identificering af muligheder for mersalg
- Opbygning/udvikling af salgsaktiviteter i område
- Forhandling og indgåelse af service- og vedligeholdelsesaftaler
- Opmåling, evaluering af licitationer samt kalkulation af projekter
- Udformning af tilbud og opfølgning på salgsaktiviteter
Kvalifikationer:
Vi forventer, at du:
- Er målrettet og arbejder struktureret med en dynamisk og kreativ tilgang til dit arbejde
- Har en høj grad af ambition og et stærkt personligt drive med dokumenteret evne til at skabe resultater
- Besidder B2B-salgserfaring inden for projektsalg eller tekniske løsninger
- Erfaring fra entreprenørbranchen er en fordel, men ikke et krav
Vi tilbyder:
Nordic Systems tilbyder dig:
- En udfordrende stilling, hvor du får mulighed for at planlægge dine egne aktiviteter og kundebesøg
- En varieret hverdag i et uformelt arbejdsmiljø med engagerede kolleger
- Store muligheder for personlig og faglig udvikling
- Attraktive ansættelsesvilkår, herunder en konkurrencedygtig lønpakke, der afspejler dine kvalifikationer
Ansøgning:
Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Laimonas Garbacenka, på telefon 51 28 38 60.
Du kan ansøge om stillingen ved at sende en skriftlig ansøgning mærket ”Salgchef” til: laimonas@nordic-systems.dk.
Ansøgningsfrist: Vi afholder løbende samtaler med ansøgere, så vi opfordrer dig til at sende din ansøgning hurtigst muligt.
Port-/servicemontør
Har du erfaring med smede- og montageopgaver? Og vil du være en del af en virksomhed, hvor du får lov til at præge den fremtidige udvikling inden for servicering af porte?
Bliv montagemontør hos Nordic Systems, hvor ikke to dage er ens, og hvor du får en stor grad af medbestemmelse i din hverdag.
Porten står åben hos os
Med mere end 15 års erfaring, er vi blandt de førende totalleverandører af ledhejseporte til landbrug, industri og private kunder.
Hos Nordic Systems bliver du en del af en mellemstor landsdækkende virksomhed, som vokser stødt – og vores kompetencer er især efterspurgt blandt erhvervskunder.
Få ansvar for hele serviceprocessen
Som vores nye montagemontør har du ansvar for dine egne kunder og står for processen fra start til slut. Du får tildelt dine opgaver via vores onlinesystem. Herefter kører du ud til kunden, hvor du monterer eller udfører service, reparation eller vedligeholdelse af porte.
Alt efter størrelsen på opgaven udfører du den selvstændigt eller sammen med en af dine kolleger. Når opgaven er ført til dørs, skriver du en rapport, som du sender til kunden.
En rar arbejdsplads, hvor alle arbejder på lige fod
Vi anser alle vores medarbejdere som nøglemedarbejdere. Korte beslutningsveje og praktisk samarbejde afdelingerne imellem gør, at alle bliver hørt og inkluderet. Det bidrager til den venlige og gode stemning, som du hurtigt vil mærke i din hverdag hos os.
Kvalifikationer:
- Teknisk snilde, ferm på fingrene og en der får tingene til at ske.
- Udover du taler og skriver dansk, så er det er et krav du også kan begå dig på engelsk.
- Du har kørekort B/E kørekort.
Personlige egenskaber:
- Imødekommende, smilende og serviceminded over for kollegaer og kunder.
- Kvalitetsbevidst.
- Selvstændig og ansvarsbevidst.
Lyder det som noget for dig?
Så kontakt os på mail: info@nordic-systems.dk, eller på telefon: 65 97 37 58